דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייצוג נאשם במשפט פלילי, הניצחון היחסי 

מאת    [ 14/07/2011 ]

מילים במאמר: 742   [ נצפה 3012 פעמים ]

התמודדות עם מערכת המשפט אינה התמודדות קלה. ככל שהעבירה המיוחסת לכם חמורה יותר, כך סביר להניח שתצטרכו להשקיע יותר אנרגיה ומשאבים, על מנת לסיים את הפרשה.

כשאתם הופכים מחשודים לנאשמים, מדובר בהצהרה ברורה של המדינה שהם רואים בכם אשמים ויותר מזה, בטוחים ביכולתם להוכיח מעבר לספק סביר .

כעורכת דין המייצגת נאשמים במשפט פלילי, אשר הייתה בעבר תובעת. אני מכירה את שני צדי המתרס, יודעת איך הצד השני חושב ופועל ולכן יכולה לומר לכם בלב שלם. אם מוגש נגדכם כתב אישום, הצד השני חושב שיש לו קלף שיכול להרשיע.

במאמר זה אתן לכם את המשנה שלי בנוגע להתמודדות, טיפול וייצוג נאשם במשפט פלילי.

מעבר לייצוג פלילי איכותי, אשר חייב להתחיל כבר משלב החקירה הראשונה, על ידי עורך דין המתמחה במשפט פלילי, חשוב להבין את המונח ניצחון יחסי. למעשה, אני מאמינה כי ייצוג נאשם בפלילי עובד בשיטת הניצחון היחסי.

כלומר, גם הפחתה של כתב אישום, עונש על תנאי, הפנייה לטיפול במקום מאסר וכדומה. הם הצלחות יחסיות, בהתאם לאופי וחומרת כתב האישום

להליך הפלילי מספר שלבים, למעשה זהו תהליך הבנוי טלאי על טלאי. מה שאמרת בחקירה יכול לבסס תיק נגדך. אם יש לך עבירות קודמות או שאתם מוכר למשטרה, זה יכול לפעול נגדך.

ייצוג נאשם בפלילי, עובד עם מה שיש. כלומר, מה שכבר אמרת או מה שכבר עומד נגדך, מבחינת ראיות, הם מצבים עובדתיים שיש להתמודד איתם.

במצב זה, כל הפחתה או עונש קל יותר, הוא בגדר ניצחון.

אם אדם מואשם במספר סעיפי אישום או באשמה חמורה מאוד ועורך דינו מצליח להפחית את כתב האישום ולנהל משפט פלילי על סעיף אשמה מופחת. זהו ניצחון יחסי לפני שבכלל התחיל המשפט ובמונחים של אשמה ואישום פלילי, זהו ניצחון שלא יסולא בפז.

אם עורך דינכם מצליח לפסול ראייה משמעותית ומצליח להטות את הכף לטובתך, זוהו ניצחון בדלתיים סגורות. ניצחון משמעותי בתהליך וחשוב שתדעו שמשפט פלילי, הדרך חשובה ממש כמו התוצאה.

ויותר מזה. ייצוג במשפט פלילי מטרתו להשיג לכם את העסקה הטובה ביותר, ביחס לאופי וחומרת העבירה. למשל האם יש מקום לעסקת טיעון. במקרה שיש לכם מידע מפליל על מישהו אחר, אתם הופכים מנאשם לנכס.

עורך דין מטרתו לזהות את המקום שבו ניתן להטות את הכף לטובתם ולהשיג לכם את העסקה המשתלמת ביותר, בנסיבות הקיימות. עסקת טיעון יכולה להיות קלף מיקוח ולכן חשוב לשמור את המידע קרוב ללב ולחלוק אותו רק עם עורך הדין שלכם.

וגם לתוצאה הסופית יש משקל. אם אתם יוצאים עם מאסר על תנאי, טיפול במקום מאסר, זהו ניצחון יחסי. במקרים בהם ישנן ראיות מכריחות או שמדובר בעבירה חמורה במיוחד, ייצוג נאשם במשפט פלילי, פועל להשגת העונש הקל והמופחת ביותר, ביחס לפרשה.

במשפט פלילי הדברים הם לעולם לא שחור ולבן. אשם או זכאי. יש הרבה דברים באמצע, נקודות שבהן ניתן להשיג יתרון וניצחון יחסי.

כאשר אתם בונים אסטרטגיה עם עורך הדין שלכם, חשוב שתהיו בטוחים שהוא נותן לכם את כל הצדדים של המטבע, חושף בפניכם את כל הקלפים ביחס למצבכם ובונה הליך אשר יפעל קודם כל להשגת זיכוי, אך לא יתעלם מבניית טאקטיקה להשגת ניצחון יחסי

זה מה שיעשה את ההבדל !!!!!

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב